PRINSENFORUM 2009-2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

5 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Admin wo nov 11, 2009 1:10 am

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? PRINSENFORUM

Laot uch mer ens huure...
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 10-11-09

https://prinsenforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty loaneke boven

Bericht  hetbaank wo nov 11, 2009 11:55 am

tot ze het ins euver ne aandere boeg goeien en dei vaan de dieterenbaank ins nummen het kin allein mer beter goon en er es daan, veroet gaank in de arnaval in wezent ze zien mekelijk te vinden ze woenen ummers neven ein de eine es kapper de aandere muk steul MM en TS zeuk mer oet wee dat es clown

hetbaank
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty nieuwe prins

Bericht  pakje vr nov 13, 2009 12:15 am

laat maar komen dit jaar is het fantastis met jumpie, volgend jaar is het nog beter hahahaha

pakje

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  anoniem ma nov 16, 2009 8:38 pm

het word ofwel jeanke wouters , bjorn wouters of jurgen wouters
dat zien de drei sjoenste

anoniem
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty prins

Bericht  iemes di nov 17, 2009 6:57 pm

Jurgen Wouters welt het al lang jadde, mer her zeukt nog een sjoen hofdame

iemes
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jubileke do nov 19, 2009 6:31 pm

de schoonzoon van broekske

jubileke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  gast vr nov 20, 2009 1:31 am

de schoonzoon wilt het helemaal niet worden vernomen uit goede bron maar hij heeft wel een mooie hofdame Very Happy Very Happy

gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty nieuwe prins

Bericht  pakje di nov 24, 2009 8:41 pm

op 13 maart 2010 word er iemand de 33ste prins van veldwezelt,
voor wie is deze eer weggelegt misschien voor mij hahahahahahaha Laughing Laughing Laughing

pakje

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  himself za nov 28, 2009 11:00 pm

wie weet moeten jullie dit jaar misschien eens kortbij de raad of zelfs in de raad zoeken.het is toch de jubileumprins of prinsses

himself

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 28-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  coco wo dec 02, 2009 3:10 pm

ik maak een lijstje voor prinsen en prinsessen ik hoop dat we eens goed nadenken:

stefan eikenboom
merlijn meesters
bart lowist
gunther hamal
poolke paulissen
bart gijsen

rosita broux
rosita geurts
cindy het hollenderke

snuffel maar eens maar het is 3 x 11 dus denk aan iets speciaals, een prins en prinses of alleen prinses
tja we zullen zien en blijven zoeken.

alaaf,alaaf,alaaf jocolor

coco
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  carnaval wo dec 02, 2009 3:17 pm

eigelijk als je dan aan koppels gaat denken dat heb je juist gunther en cindy en stefan en rosita

maar moeten we het zo gemakkelijk zoeken ? ik weet uit goede bron dat gunther en cindy zich alle 2 hebben opgezet als kandidaat, maar zou brouxke het zo gemakkelijk willen zoeken?

en stefan zijn ze al 3 jaar aan het zeggen dat die op staat als 33 ste prins maar zou het ene goeie zijn? en zouden ze die wel pakken ze praten er nu al over de verassing is er dan echt al af, ook niet fijn voor hem zelf!!!

carnaval
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  hofdame wo dec 02, 2009 9:59 pm

over ghunter en cindy ik denk niet dat ze dit jaar iemand van de raad nemen enkel in noodgevallen Very Happy Very Happy Very Happy
over eijkenboom denk ik wel dat het een goede is of wordt hij kent veel mensen en hij komt toch overal onze steun krijgt hij alaaf net als ieder prins inderdaad ik denk niet dat het leuk is als je zoveel jaar genoemd wordt maar dat is ook zo in alle deelgemeentes lol!
en over die van de dieterenbank ik vrees dat ze nog een jaartje of vijf geduld moeten
hebben of er moet de eerste jaren geen kandidaat meer zijn Very Happy Very Happy Very Happy
we zullen het wel zien op de hoogdag in de wottelenkoul alaaf alaaf alaaf

hofdame
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jean wo dec 02, 2009 11:05 pm

mathieu zal er wel ene kiezen die hij iedere week of toch geregeld eens tegen komt op een carnavals activiteit, hij heeft het toch altijd maar gedaan of niet soms. het maakt niet uit waar hij woont of wie het is, als we ons maar kunnen amuseren en als die van de dieterenbank toch nog 5 jaar moeten wachten dan heeft brouxske het dan gemakkelijk en nu kan hij al een paar kandidaten ellimineren. mathieu doet het gewoon goed!!!

jean
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  de wijze do dec 03, 2009 4:41 pm

ICH DEENK DE SJOENZOON VAN BROUXKE MET DREIJ PRINSESSE EN NE NAR

ROSITA I
ROSITA II
EN CINDY I

LUDO I ALS NAR

ICH HOOP MER DAT HER MAAN GENOG IS OM DIE DREIJ VROUWLUIJ AAN TE KINNE

de wijze
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  hetbaank do dec 03, 2009 7:22 pm

zal iech ins een poar namen plaseren en gebruuk uch verstaand lui vaan wezent srief dei twie vaan de dieterenbaank nit aaf dee vaan tollenaers en meertens dat zien twie sjoenen misjien wil marc wel es hofdame ha hahahahahahahahahha nein lui echt nit twiefelen waant daan zeet ger verkierd bezig

hetbaank
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  wézent do dec 03, 2009 10:35 pm

vér twiefelen nit een drie gesterne eikenboom ghijsen jeanke jocolor king queen

wézent
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty prins

Bericht  vuurwerk di dec 08, 2009 12:18 am

sjiek is miech dat, noe is miech brouxke eine zeukken in een prinssepak,zou het nit wéten wil het nit mie wéten houw iech miech mér bekak sjoen is miech dat,of wat had ger gedach dat iech het ging weuren kin nit gebeuren gaon noch liever met mien vreun op stap Laughing Laughing Laughing Laughing tot zaoterdig op het bal vaan jumpie de eerste

vuurwerk
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  himself di dec 08, 2009 11:39 pm

ik denk gunther I en rosita I maar welke van de twee

himself

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 28-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  carnavalsgek vr dec 11, 2009 11:15 pm

awel ich deenk bart Lowist
her es dit joar oet het bestuur van de taffellere gestapt
zal nit veur niks zien

carnavalsgek

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 11-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  smurf wo dec 16, 2009 11:40 pm

daan bés diech nit op de huugte vaan de carnaval anders wétste dat ze noets twiekier eine van de zelfde groep pakken Laughing Laughing

smurf
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jeanke vr dec 18, 2009 12:38 am

zou het wel ene van een groep van veldwezelt worden want ze hebben daar niet zoveel groepen. zou de nieuwe prins vorige zaterdag zijn voorganger ook zijn gaan steunen, vond het jammer voor jumpie dat er zich een paar gasten weer hebben moeten aanstellen door ambras te zoeken waardoor de politie is moeten komen, zeer spijtig maar voor de rest heel goed

jeanke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  pakje vr dec 18, 2009 1:39 am

jeanke schreef:zou het wel ene van een groep van veldwezelt worden want ze hebben daar niet zoveel groepen. zou de nieuwe prins vorige zaterdag zijn voorganger ook zijn gaan steunen, vond het jammer voor jumpie dat er zich een paar gasten weer hebben moeten aanstellen door ambras te zoeken waardoor de politie is moeten komen, zeer spijtig maar voor de rest heel goed
ja ik ben jumpie gaan steunen dat moet ik wel als opvolger Laughing santa

pakje

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty groepen

Bericht  pakje vr dec 18, 2009 1:54 am

taffelaire,schelme,waslepkes,piepers en wottelzekskes groepen genoeg om uit te kiezen

pakje

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jeanke ma dec 21, 2009 12:16 am

van de rrad nemen ze volgens mij alleen iemand als ze echt niemand anders hebben, dus volgens mij kun je die groep al schrappen. de 2de groep die we kunnen schrappen volgens mij zijn de taffeleire want die hebben dit seizoen er al ene, dan hebben we nog maar 3 groepen over dus heb ik niet gelogen dat er niet zoveel groepen zijn maar er zijn een heleboel einzel gengers die kandidaat zijn denk ik

jeanke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  iech ma dec 21, 2009 10:38 pm

iech hoop dat het ene buur van mich weurt, dus ene vaan de dieterenbaank cheers

iech
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum