PRINSENFORUM 2009-2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

5 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  smurf di dec 22, 2009 12:31 am

de meeste dromen zijn bedroch Very Happy Very Happy Very Happy

smurf
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  hofdame do dec 24, 2009 8:53 pm

wie zeggen ze dat auch alweer hoop doet leven Very Happy Very Happy
mer toch wil iech ederein een zalige keersmis en een geloukig nuijaor winssen

hofdame
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jeanke di dec 29, 2009 12:27 am

nog 75 daag en daan es het zoewiet cheers

jeanke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty noadeenke

Bericht  swatje di dec 29, 2009 11:35 am

as ze ien eeder gevaal mer goot noadeenke! want wee zit now te waachte op e koppel of een prinses?pak eene poppulere vent en de hubs eene gooie en loat de vroulie toch nit oan het roer.of wilt ger alles noa de kloete helpe Question confused What a Face

swatje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  poesje di dec 29, 2009 11:10 pm

verklaor dich nader swatje wetste mier es us heb ste messchien ruizing gehad met ze
of een woordewisseling op een vergadering als dat zo és dan és het nit gepas um op de site tereageren en nog eens get er zien versjeiene vrouwlui die toch get helder werken als de mannen Sad Sad Sad en die toch bijelkaar blieven Very Happy Very Happy Very Happy

poesje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  swatje do dec 31, 2009 2:54 am

swatje heeft misschien een algemene uitspraak gedaan. maar blijkbaar weet jij meer.
HOEVEEL poesje?

swatje
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty noadeenke

Bericht  arnoniem ma jan 04, 2010 12:04 am

Als de WIJSHEID maar overheerst en het GEVOEL resistant is,zal ook dit keer wel een goede van onder de zak komen.heb eens wat meer vertrouwen in de mensen wat met de taak belast zijn.Achteraf is het gemakkelijk praten.Vrijblijvende tip naar deze mensen toe:Verandering (kan) goed zijn,maar om zeker te zijn kun je beter goed laten wat goed is.


Idea
king (JA)
queen (NEE)
king queen (NEE)

arnoniem
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  weh wet ma jan 04, 2010 11:51 pm

het weurd tied dat er nog ins get gegok weurt want t es al eh tiedje geleien. dus zal iech nog mer ins probeere mer iech kin nit veul kandidaten dei het nog wille weure; ene van wouters messchien mer dan jeanke of bjorn want jurgen kin nit want dei es volgens miech bij de taffelere ,en bjorn woent op de dieterenbaank en dat zal auch nitt veur dit joar zien dus bleif allein jeanke zelf euver vaan dei femilie; ene vaan ene groep vaan loaneke zalle ze veur het jubileum joar auch nit pakke dus dei vaan noets op tied mot daan auch nog mer get wachte; wei hubbe ver daan nog ... deenk deenk deenk mer weit niks mie groetjes

weh wet
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  pakje di jan 05, 2010 9:39 pm

arnoniem schreef:Als de WIJSHEID maar overheerst en het GEVOEL resistant is,zal ook dit keer wel een goede van onder de zak komen.heb eens wat meer vertrouwen in de mensen wat met de taak belast zijn.Achteraf is het gemakkelijk praten.Vrijblijvende tip naar deze mensen toe:Verandering (kan) goed zijn,maar om zeker te zijn kun je beter goed laten wat goed is.


Idea
king (JA)
queen (NEE)
king queen (NEE)
laat die mensen inderdaad maar doen wandt in veldwezelt hebben ze altijd al goede prinsen gehad.

pakje

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  onbekend za jan 09, 2010 9:35 pm

waarom zou er niet eens de mogelijk zijn om een kleine veranderring te doen? is het zo erg als er ook een prinses bij zou zijn?! de wereld stort dan nog niet in hoor!, en trouwens veel goede prinsen hebben ze gehad maar ze waren niet allemaal super goed hoe ik gezien heb dus ik ben van mening dat iedereen een kans mag krijgen zollang het maar een carnavals vierder is.
dus het mag voor mij vanalles zijn zolang het maar ene goede feestvierder is.

onbekend
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  cindyke za jan 16, 2010 11:45 am

foei foei noemen jullie dit een prinsenforum!!!!!!
het is de bedoeling dat jullie gokken op de nieuwe prins Laughing
dit is allemaal iets zeggen om te zeggen.
gok eens en noem eens wat namen mogelijke kandidaten het is toch
eenmaal de 33ste prins wat verkozen word.

veel succes en vele carnavalsgroetjes,,,,,,,,,,

cindyke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty nieuwe prins

Bericht  pakje za jan 16, 2010 6:07 pm

inderdaad cindiky waar blijven die namen
zal ik al vast beginnen
mijn top 10
1 BART LOWIST
2 STEFAN EIKENVBOOM
3 GERT WINS
4 HAMAL GUNTHER
5 MAARTEN LATHOUWERS
6 KARL VAN DE GAZETTENWINKEL
7 JEAN WOUTERS
8 BORG WOUTERS
9 DORRY VAN ESTEBLEEF
10 BERT CAENEN

pakje

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  lowieke za jan 16, 2010 10:04 pm

ik denk dat het wel eens een kermisattractie zou kunnen zijn.
ik denk ronny 1

lowieke
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  smurf zo jan 17, 2010 2:03 am

ik zal eens even overlopen he
bart lowist niet ze hebben an eene van de taffeleire
gert wins iedem
karel denk ik ook niet want is van eene groep van lanaken
gunther ook niet want is van de raad
dan blijven er nog maar zes over en dan denk ik ook eene van wouters
al twijvel ik er niet over dat al de rest ook even goede prinssen zouden zijn
tot de dertiende maart

smurf
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jef ma jan 18, 2010 11:32 pm

karel kan niet want hij woont in lanaken

jef
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  lol do jan 21, 2010 1:33 am

kom maar naar de wottelkoul de 13 maart dan zullen jullie wel zien wie ik ben

groetjes de onbekende

lol
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  smurf do jan 21, 2010 7:32 pm

ik vrees LOL dat jij het ook niet wordt want het wordt namelijk net zoals in lanaken iemand met den twiede achter zijn naam dat ze iemand hebben kan ik bevestigen
hij (of ik) is al geruimetijd lid van een groep die hoog staat aangeschreven in veldwezelt een ding kan ik nog melden de naam begint met een M neen niet marc of broux cheers cheers cheers

smurf
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  hofdame do jan 21, 2010 8:54 pm

had iech mieg gisteren get aan de hand zit iech thoes gét de bel wé zeen iech brouxke vaan de road heel zenuwachtig gaw de kinderen noa boven zag iech tegen die vaan miech sjat ze komen vraogen of iech prins wil weuren wat blijk noe ze kwaomen veur steun Embarassed Embarassed Very Happy Very Happy Very Happy

hofdame
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty nieuwe prins

Bericht  pakje do jan 21, 2010 10:26 pm

ich deenk toch dat het den eerste geit weure iech weit het zeker alaaf,alaaf,alaaf

pakje

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jef vr jan 29, 2010 12:02 am

het is hier maar rustig op het forum, is het omdat er alleen nog de prins van veldwezelt moet gekozen worden of hebben jullie geen inspiratie meer want het is al een week geleden dat er iemand gereageerd heeft. Ik weet zeker dat ik het niet word maar ik weet ook niet wie het wel zou kunnen worden want ben al op verschillende bals geweest maar vind niemand die de aanstalte geeft het te worden, normaal hoor je hier en daar wel iets maar nu niks. goed werk van de heren kiezers dus. Ben ook benieuwd of er vernieuwingen zijn nu in het jubeleum jaar

jef
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  inside zo jan 31, 2010 6:42 pm

zouw het niet weer eentje van caenen, van bij de rotonde, kunnen zijn, dun, ruim 2 meter, van een andere groep dan de taffelere, gekend in wezent, en veeeel geld achter de hand, is tenslotte de jubileum prins

inside
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  jeroen b ma feb 01, 2010 12:13 pm

sven schiepers es ooch unne gooie vèr dat te doen

jeroen b
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty wie word de nieuwe prins van wezent

Bericht  anoniempje ma feb 08, 2010 9:55 pm

jaja lui wet ger wat ich dees dag heb gezien
een preense muts wat licht geuf ''voor aan de deur'' bij jeanke wouters jaja echt woer geine zeiver

wet ger wat ich deenk dat het volgend joar jeanke wouters weurt as preens

wat deenk ger der vaan ich weit het toch echt neet mie
ver zien al zoelaank aant wachten tot her het weurt nou weurt het es hoeg tied veur hem

JAJA LUIKES OZE NIEUWE PREENS VAN WEZENT

HEI IS VEUR OS !!!!!!!!! JEANKEEEEEEE DEN IERSTEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!

anoniempje

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 08-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty pppfffff

Bericht  anoniempje wo feb 10, 2010 10:28 pm

hallo

wordt hier eigenlijk nog gereageerd ?????
tis zo stillekes


Laatst aangepast door anoniempje op wo feb 10, 2010 10:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foute spelling)

anoniempje

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 08-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Jeanke!

Bericht  Jeanke! do feb 11, 2010 9:01 pm

ga maar eens allemaal kijken bij Jeanke Wouters thuis! overduidelijk nu! hij zal en moet het gaan worden!

Jeanke!
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt? - Pagina 2 Empty Re: Wie wordt de nieuwe prins van Veldwezelt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum